Esta web utiliza cookies, puedes ver nuestra la política de cookies, aquí Si continuas navegando estás aceptándola
Política de cookies +
20 - Setembro - 2017  |  0:19:45
Aviso Legal  |  Portada
Web en Galego GALEGO    |    Web en Castellano CASTELLANO    |    English Version ENGLISH
O.M.I.C. » Información

Información sobre consumo


Definición de consumidor

imagen...
 

En economía, un consumidor é unha persoa ou organización que demanda bens ou servizos proporcionados polo produtor ou o provedor de bens ou servizos. É dicir, é un axente económico cunha serie de necesidades e desexos que conta cunha renda dispoñible coa que pode satisfacer esas necesidades e desexos a través dos mecanismos de mercado. A lexislación que defende ao consumidor denomínase Dereito do consumo.

Tamén se define como aquel que consome ou compra produtos para o consumo. É por tanto o actor final de diversas transaccións produtivas.

No ámbito dos negocios ou a administración, cando se fala de consumidor en realidade faise referencia á persoa como consumidor. O consumidor é a persoa ou organización á que a mercadotecnia dirixe as súas accións para orientar e incitar á compra, estudando o proceso de toma de decisións do comprador.

O consumidor na teoría neoclásica

Na teoría neoclásica de microeconomía, enténdese que un consumidor posúe un orzamento que pode ser gastado nun amplo abanico de produtos (bens e servizos) dispoñibles no mercado. Baixo a asunción de racionalidade, esta elección de gasto orzamentario realízase de acordo coas preferencias do consumidor; por exemplo, para maximizar a súa función de utilidade, ou para priorizar as necesidades sobre os desexos do consumidor ao longo do tempo, considérase que o consumidor pode investir unha proporción do seu orzamento para obter un maior orzamento en períodos futuros. Esta elección de investimento pode incluír taxas de interese fixo ou activos financeiros sen risco.

O consumidor noutros modelos

imagen...

Recientemente, á palabra consumidor engadíuselle a de prosumidor, para facer referencia ao dobre labor que poden asumir os clientes: a de consumir e a de producir. Coa proliferación da microempresa e da empresa familiar, as persoas chegan a ser consumidoras dos seus propios produtos. Paralelamente, as áreas de mercadeo das empresas tenden a apoiarse cada vez máis nos seus clientes ou que lles apoien na xeración de ideas e desenvolvemento de novos produtos e, aínda máis, axúdenlles na consecución e peche de novas vendas, converténdose en verdadeiros defensores e promotores da empresa e os seus servizos.

O consumidor non é un simple axente pasivo que espera a que lle ofrezan os produtos e servizos, é un axente activo co poder suficiente para lograr cambios nas ofertas e ata nas mesmas empresas, para que se axusten aos seus requirimentos e necesidades. Cada vez ése máis consciente que o importante non é a venda senón a repetición da mesma, o importante non é o primeiro consumo senón a súa repetición sucesiva. Por iso iso, xorden programas de fidelización dirixidos aos clientes actuais en procura de manter a súa preferencia e lograr as compras.

Comportamento do consumidor

Se refire á conduta que os consumidores teñen cando compran, usan, avalían e refugan produtos e servizos que esperan que satisfagan as súas necesidades. O estudo do comportamento do consumidor é o estudo de como os individuos toman decisións para gastar os seus recursos dispoñibles (tempo, diñeiro e esforzo) en asuntos relacionados co consumo.

Escudo do Concello de Monforte de Lemos

(c) Concello de Monforte de Lemos
Campo Santo Antonio S/N
27400 Monforte de Lemos (Lugo)
Tlf. 982 40 25 01

Consultas e Soporte Web:
webmaster@monfortedelemos.es
Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, 
	de las Directrices de Accesibilidad para el 
	Contenido Web 1.0 del W3C-WAI ¡CSS Válido!Valid XHTML 1.0 Transitional
Programación e Deseño Web: Ainet Consulting