AUGA E SANEAMENTO
O Concello de Monforte ten concedida a xestión deste servizo á empresa Aqualia, que forma parte do grupo Fomento de Construcións e Contratas, S.L.
Aqualia pon a disposición do cidadán as seguintes opcións de contacto/consulta:
ATENCIÓN AO CLIENTE (900 81 33 57) Altas, baixas, cambios de titularidade, resolución de consultas e reclamacións, modificación de datos, domiciliación de recibos, xestión de cobros, etc.
Horario: De Luns a Venres de 08:00 h a 20:00 h de modo ininterrumpido.
INFORMACIÓN E XESTIÓN DE AVARÍAS (900 81 30 47) Tramitación áxil e sinxela, no menor tempo posible. Horario: 24 horas ao día os 365 días do ano.
SERVIZO DE AUTOLECTURAS (900 81 30 48) Horario: 24 horas ao día os 365 días do ano.
OFICINA AQUALIA (Rúa Ourense, 15 - 900 81 33 57) Onde podes acudir sempre que o necesites. Informarémosche de todas as novidades dos nosos servizos.
OFICINA VIRTUAL Disponible 24 horas ao día os 365 días do ano.
Pódense facer todos os trámites relacionados co contrato de subministración:
- Acesso á lista de facturas con posibilidade de descargalas e imprimilas cando se desexe.
- Posibilidade de pagar as facturas desde casa.
- Facturación electrónica: Recibirá a factura por e-mail e non en papel.